Wodociągi Kieleckie włączyły się do #hot16challenge2 - akcji zbierania pieniędzy dla służby zdrowia na zwalczanie epidemii. Rap Wodociągów Kieleckich w ciągu 3 dni osiągnął ponad 2500 wyświetleń na YouTube. Zgodnie z zasadami akcji na wyprodukowanie i umieszczenie w serwisie YouTube własnego wideoklipu mieliśmy 72 godziny.
Do akcji nominowały nas Wodociągi Warszawskie. Tekst i wykonanie naszego rapu to dzieło pracowników Wodociągów Kieleckich. W projekcie gościnnie wziął udział Marcin Szczurkiewicz z Kabaretu Skeczów Męczących. Wyzwanie było duże, bo zgodnie z zasadami akcji na wyprodukowanie i umieszczenie w serwisie YouTube własnego wideoklipu mieliśmy 72 godziny. Tekst powstał w środę 20 maja rano, w czwartek zorganizowaliśmy sesję nagraniową w studiu Radia eM kielce oraz wideo realizowane przy pomocy Telewizji Świętokrzyskiej oraz niezrównanego montażysty i kamerzysty Konrada Kopyckiego. W sobotę klip był w sieci. Rap Wodociągów Kieleckich w ciągu 3 dni osiągnął ponad 2500 wyświetleń na YouTube.
Prezes Wodociągów Kieleckich Henryk Milcarz nominował kolejnych wykonawców - PWiK w Olsztynie i ZWiK w Szczecinie.