Niedziela, 20 Września 2020, Eustachego, Faustyny, Renaty
Formularz Szukaj
Ladowanie
1929-2009 80 lat tradycji i nowoczesności
Wodociągi Kieleckie > Stan epidemii. Komunikaty

Wodociągi Kieleckie

Stan epidemii. Komunikaty

Stan epidemii. Komunikaty Jak działa spółka Wodociągi Kieleckie w czasie epidemii Covid19? Jak się powinni zachowywać nasi odbiorcy, jak osoby odwiedzający Biuro Obsługi Klienta? Jak załatwiać sprawy bez potrzeby osobistego kontaktu z wodociągami? O tym wszystkim dowiedzą się Państwo z naszych komunikatów, które są aktualizowane w miarę zmian związanych ze stanem epidemii w Polsce.
Spóźnione rachunki

W związku z rozluźnianiem gospodarki po okresie obostrzeń, obowiązujących w stanie epidemii, spółka Wodociągi Kieleckie przywraca wcześniejsze standardy windykacji należności wobec uciążliwych dłużników. 
Z informacji, jakimi dysponuje Spółka, wynika bowiem, że część osób i podmiotów gospodarczych, zalegających z opłatami za dostarczanie wody i odbiór ścieków, może wykorzystywać nadzwyczajny stan epidemiczny do niepłacenia rachunków kosztem wodociągowej spółki i jej odbiorców.
W związku z tym Wodociągi Kieleckie będą w sposób uregulowany przepisami dochodziły należności, wykorzystując drogę prawną, co w drastycznych przypadkach może prowadzić do odcięcia dostawy wody uciążliwemu dłużnikowi.
Kielce, 2 lipca 2020 r.

Ograniczamy liczbę druków odcinków do przelewu
W związku z tym, że coraz więcej naszych Odbiorców korzysta z bankowości elektronicznej przy opłacaniu faktur wystawionych przez Spółkę, odcinek do przelewu będzie drukowany jedynie na wyraźne życzenie Klienta, nie zaś jak do tej pory dołączany do każdej faktury. Mniejsze zużycie papieru to ochrona środowiska naturalnego.
Komunikat

Zasady pracy Biura Obsługi Klienta
Od poniedziałku 29.06.2020 r. Wodociągi Kieleckie przywracają przyjmowanie osób w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Krakowskiej 64. Utrzymane zostają inne ograniczenia związane ze stanem epidemii. Zachęcamy do załatwiania spraw przez telefon i pocztę elektroniczną e-mail.
Czynne są wszystkie nasze telefony oraz regularnie kontaktujemy się z Państwem za pomocą poczty elektronicznej.
Prosimy dzwonić na numery Biura Obsługi Klienta: 
Tel. 41 365 31 00, 41 365 31 01, 41 365 31 02, 41 365 31 04, 41 365 31 05, 41 365 31 06.
Wszystkie te kroki mają na uwadze troskę o zdrowie naszych klientów oraz pracowników. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Najważniejsze adresy e-mail:
Biuro Obsługi Klienta:  bok@wod-kiel.com.plkatarzyna.walo@wod-kiel.com.pl
Adres ogólny:  wodkiel@wod-kiel.com.pl 
Adres do wysyłki stanów wodomierzy:  dzial.sprzedazy@wod-kiel.com.pl

2020-09-04