Biuro Obsługi Klienta tylko zdalnie, kasa nieczynna
Z uwagi na rozpowszechnianie się mutacji Omikron wirusa Covid-19 w Polsce oraz gwałtownie rosnącą liczbę zakażeń - Biuro Obsługi Klienta od dnia 27.01.2022 r. do odwołania jest zamknięte dla odwiedzających i klientów. BOK przyjmuje sprawy przez telefon i pocztę elektroniczną e-mail.
Najważniejsze adresy e-mail:
Biuro Obsługi Klienta: bok@wod-kiel.com.pl
Adres ogólny: wodkiel@wod-kiel.com.pl
Adres do wysyłki stanów wodomierzy:
dzial.sprzedazy@wod-kiel.com.pl
Zgłaszanie awarii: awaria@wod-kiel.com.pl
Prosimy dzwonić na numery Biura Obsługi Klienta:
Tel. 41 365 31 00, 41 365 31 01, 41 365 31 02, 41 365 31 04, 41 365 31 06
odczyty wodomierzy i faktury 41 365 31 15 do 17
windykacja należności 41 365 31 71, 41 365 31 79
montaż i wymiana wodomierzy 41 365 31 45, 41 365 31 47.
Wszystkie te kroki mają na uwadze troskę o zdrowie naszych klientów oraz pracowników. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Nieczynna jest Kasa w Biurze Obsługi Klienta.
Wznawiamy bezpośrednią obsługę w siedzibie Spółki
Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, od dnia 19 kwietnia 2021 wznawia bezpośrednią obsługę w siedzibie Spółki.
W trosce o zdrowie naszych klientów i pracowników prosimy o zachowanie dystansu. Przy jednym stanowisku może być obsługiwany wyłącznie jeden klient, który powinien mieć zasłonięte usta i nos.
W dalszym ciągu jesteśmy do Państwa dyspozycji za pośrednictwem kontaktów:
e-mailowego:
bok@wod-kiel.com.pl ,
wodkiel@wod-kiel.com.pl ,
dzial.sprzedazy@wod-kiel.com.pl ,
awaria@wod-kiel.com.pl
telefonicznego:
centrala: 41/365-31-00
BOK: 41/365-31-02, 41/365-31-04, 41/365-31-05, 41/365-31-06, 41/365-31-01
odczyty wodomierzy i faktury: 41/365-31-15 do 17,
41/365-31-00 wew.216, 217
windykacja należności:41/365-31-71, 41/365-31-79,
41/365-31-72
sieć wodociągowa:41/365-31-43, 41/365-31-42
sieć kanalizacyjna: 41/365-31-48, 41/365-31-49
montaż/wymiana wodomierza: 41/365-31-45, 41/365-31-47
pogotowie wod-kan: 994
poczty tradycyjnej:
Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64
Istnieje również możliwość pozostawiania korespondencji w opisanej skrzynce dostępnej przed wejściem do BOK.
Biuro Obsługi Klienta tylko zdalnie, kasa nieczynna
Z uwagi na rozpowszechnianie się wirusa Covid-19 w Polsce oraz potwierdzonymi wynikami pozytywnymi testów na obecność wirusa wśród pracowników Spółki Wodociągi Kieleckie Biuro Obsługi Klienta od dnia 23.10.2020 r. do odwołania jest zamknięte dla odwiedzających i klientów. BOK przyjmuje sprawy przez telefon i pocztę elektroniczną e-mail.
Najważniejsze adresy e-mail:
Adres do wysyłki stanów wodomierzy:
Prosimy dzwonić na numery Biura Obsługi Klienta:
Tel. 41 365 31 00, 41 365 31 01, 41 365 31 02, 41 365 31 04, 41 365 31 06.
Wszystkie te kroki mają na uwadze troskę o zdrowie naszych klientów oraz pracowników. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Nieczynna jest Kasa w Biurze Obsługi Klienta.
W związku z zaliczeniem od soboty 10.10.2020 r. Kielc oraz powiatu kieleckiego do strefy czerwonej epidemii Covid-19 Wodociągi Kieleckie przypominają o obowiązujących zasadach. W Biurze Obsługi Klienta przy ul. Krakowskiej 64 utrzymane zostają ograniczenia związane ze stanem epidemii. Od poniedziałku 12.10.2020 r. do odwołania przy wejściu do BOK w godzinach pracy BOK będzie przebywał pracownik ochrony, który będzie mierzył temperaturę ciała osobom wchodzącym do BOK i przypominał o zasłanianiu nosa i ust oraz dezynfekowaniu rąk.