Piątek, 01 Grudnia 2023, Blanki, Edmunda, Eligiusza
Formularz Szukaj
Ladowanie
1929-2009 80 lat tradycji i nowoczesności
Wodociągi Kieleckie > Wydarzenia - archiwum > Stan epidemii. Komunikaty

Wodociągi Kieleckie

Stan epidemii. Komunikaty

Stan epidemii. Komunikaty Jak działa spółka Wodociągi Kieleckie w czasie epidemii Covid19? Jak się powinni zachowywać nasi odbiorcy, jak osoby odwiedzający Biuro Obsługi Klienta? Jak załatwiać sprawy bez potrzeby osobistego kontaktu z wodociągami? O tym wszystkim dowiedzą się Państwo z naszych komunikatów, które są aktualizowane w miarę zmian związanych ze stanem epidemii w Polsce.
Biuro Obsługi Klienta tylko zdalnie, kasa nieczynna

Z uwagi na rozpowszechnianie się mutacji Omikron wirusa Covid-19 w Polsce oraz gwałtownie rosnącą liczbę zakażeń - Biuro Obsługi Klienta od dnia 27.01.2022 r. do odwołania jest zamknięte dla odwiedzających i klientów. BOK przyjmuje sprawy przez telefon i pocztę elektroniczną e-mail.
Najważniejsze adresy e-mail:
Biuro Obsługi Klienta:  bok@wod-kiel.com.pl
Adres ogólny:  wodkiel@wod-kiel.com.pl 
Adres do wysyłki stanów wodomierzy:
dzial.sprzedazy@wod-kiel.com.pl
Zgłaszanie awarii: awaria@wod-kiel.com.pl
Prosimy dzwonić na numery Biura Obsługi Klienta:   
Tel. 41 365 31 00, 41 365 31 01, 41 365 31 02, 41 365 31 04, 41 365 31 06
odczyty wodomierzy i faktury 41 365 31 15 do 17
windykacja należności 41 365 31 71, 41 365 31 79
montaż i wymiana wodomierzy 41 365 31 45, 41 365 31 47.
Wszystkie te kroki mają na uwadze troskę o zdrowie naszych klientów oraz pracowników. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Nieczynna jest Kasa w Biurze Obsługi Klienta.

Wznawiamy bezpośrednią obsługę w siedzibie Spółki

Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, od dnia 19 kwietnia 2021 wznawia bezpośrednią obsługę w siedzibie Spółki.

W trosce o zdrowie naszych klientów i pracowników prosimy o zachowanie dystansu. Przy jednym stanowisku może być obsługiwany wyłącznie jeden klient, który powinien mieć zasłonięte usta i nos.

W dalszym ciągu jesteśmy do Państwa dyspozycji za pośrednictwem kontaktów:
e-mailowego:
bok@wod-kiel.com.pl ,
wodkiel@wod-kiel.com.pl  ,
dzial.sprzedazy@wod-kiel.com.pl ,
awaria@wod-kiel.com.pl
telefonicznego:
centrala: 41/365-31-00
BOK: 41/365-31-02, 41/365-31-04, 41/365-31-05, 41/365-31-06, 41/365-31-01
odczyty wodomierzy i faktury: 41/365-31-15 do 17,
41/365-31-00 wew.216, 217
windykacja należności:41/365-31-71, 41/365-31-79,
41/365-31-72
sieć wodociągowa:41/365-31-43, 41/365-31-42
sieć kanalizacyjna: 41/365-31-48, 41/365-31-49
montaż/wymiana wodomierza: 41/365-31-45, 41/365-31-47
pogotowie wod-kan: 994
poczty tradycyjnej:
Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64
Istnieje również możliwość pozostawiania korespondencji w opisanej skrzynce dostępnej przed wejściem do BOK.

Biuro Obsługi Klienta tylko zdalnie, kasa nieczynna

Z uwagi na rozpowszechnianie się wirusa Covid-19 w Polsce oraz potwierdzonymi wynikami pozytywnymi testów na obecność wirusa wśród pracowników Spółki Wodociągi Kieleckie Biuro Obsługi Klienta od dnia 23.10.2020 r. do odwołania jest zamknięte dla odwiedzających i klientów. BOK przyjmuje sprawy przez telefon i pocztę elektroniczną e-mail.
Najważniejsze adresy e-mail:
Biuro Obsługi Klienta:  bok@wod-kiel.com.pl,  
Adres ogólny:  wodkiel@wod-kiel.com.pl 
Adres do wysyłki stanów wodomierzy:  
Zgłaszanie awarii: awaria@wod-kiel.com.pl
Prosimy dzwonić na numery Biura Obsługi Klienta: 
Tel. 41 365 31 00, 41 365 31 01, 41 365 31 02, 41 365 31 04, 41 365 31 06.
Wszystkie te kroki mają na uwadze troskę o zdrowie naszych klientów oraz pracowników. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Nieczynna jest Kasa w Biurze Obsługi Klienta.

Jesteśmy w strefie czerwonej

W związku z zaliczeniem od soboty 10.10.2020 r. Kielc oraz powiatu kieleckiego do strefy czerwonej epidemii Covid-19 Wodociągi Kieleckie przypominają o obowiązujących zasadach. W Biurze Obsługi Klienta przy ul. Krakowskiej 64 utrzymane zostają ograniczenia związane ze stanem epidemii.  Od poniedziałku 12.10.2020 r. do odwołania przy wejściu do BOK w godzinach pracy BOK będzie przebywał pracownik ochrony, który będzie mierzył temperaturę ciała osobom wchodzącym do BOK i przypominał o zasłanianiu nosa i ust oraz dezynfekowaniu rąk. 

Spóźnione rachunki

W związku z rozluźnianiem gospodarki po okresie obostrzeń, obowiązujących w stanie epidemii, spółka Wodociągi Kieleckie przywraca wcześniejsze standardy windykacji należności wobec uciążliwych dłużników. 
Z informacji, jakimi dysponuje Spółka, wynika bowiem, że część osób i podmiotów gospodarczych, zalegających z opłatami za dostarczanie wody i odbiór ścieków, może wykorzystywać nadzwyczajny stan epidemiczny do niepłacenia rachunków kosztem wodociągowej spółki i jej odbiorców.
W związku z tym Wodociągi Kieleckie będą w sposób uregulowany przepisami dochodziły należności, wykorzystując drogę prawną, co w drastycznych przypadkach może prowadzić do odcięcia dostawy wody uciążliwemu dłużnikowi.
Kielce, 2 lipca 2020 r.

Ograniczamy liczbę druków odcinków do przelewu
W związku z tym, że coraz więcej naszych Odbiorców korzysta z bankowości elektronicznej przy opłacaniu faktur wystawionych przez Spółkę, odcinek do przelewu będzie drukowany jedynie na wyraźne życzenie Klienta, nie zaś jak do tej pory dołączany do każdej faktury. Mniejsze zużycie papieru to ochrona środowiska naturalnego.


2020-09-04