Deklaracja dostępności dla strony internetowej www.wod-kiel.com.pl
Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej „Wodociągi Kieleckie” Spółka z o.o..
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- nie spełnia wszystkich dostosowań do WCAG2.1
- Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne.
- „Wirtualny spacer” nie jest dostępny cyfrowo. Zapewnienie dostępności tej funkcji oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako „nadmierne obciążenie” opisane w ustawie o dostępności cyfrowej.
Wyłączenia
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
- „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w znaczącym stopniu dostosowała swoją stronę internetową. Na bieżąco analizuje i weryfikuje powyższe niedostosowania w celu ich skutecznej eliminacji.
- Wszelkie nieprawidłowości zostaną skorygowane.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Maria Zawadzka.
- E-mail: maria.zawadzka@wod-kiel.com.pl
- Telefon: 41 365 31 50
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Świętokrzyski Urząd Wojewódzki
- Adres: al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
- E-mail: bdg03@kielce.uw.gov.pl
- Telefon: 41 342 18 00
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Siedziba główna Spółki – Biuro Obsługi Klienta, ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce
Klienci Spółki obsługiwani są w Biurze Obsługi Klienta mieszczącym się na parterze siedziby Spółki, do której oprócz schodów prowadzi podjazd przystosowany dla osób niepełnosprawnych i poruszających się na wózku.
Biuro Obsługi Klienta nie posiada barier architektonicznych, a jego jednokondygnacyjna lokalizacja zapewnia łatwy dostęp osobom niepełnosprawnym.
Na tym samym poziomie dostępna jest także toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.
Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Do Biura Obsługi Klienta można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego