Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.

Facebook
Twitter
YouTube
Facebook
Twitter
YouTube
Print Friendly, PDF & Email

Deklaracja dostępności dla strony internetowej www.wod-kiel.com.pl

Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej „Wodociągi Kieleckie” Spółka z o.o..

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • nie spełnia wszystkich dostosowań do WCAG2.1
  • Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne.
  • „Wirtualny spacer” nie jest dostępny cyfrowo. Zapewnienie dostępności tej funkcji oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako „nadmierne obciążenie” opisane w ustawie o dostępności cyfrowej.

Wyłączenia

  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
  • „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w znaczącym stopniu dostosowała swoją stronę internetową. Na bieżąco analizuje i weryfikuje powyższe niedostosowania w celu ich skutecznej eliminacji.
  • Wszelkie nieprawidłowości zostaną skorygowane.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Maria Zawadzka.
  • E-mail: maria.zawadzka@wod-kiel.com.pl
  • Telefon: 41 365 31 50

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Świętokrzyski Urząd Wojewódzki
  • Adres: al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
  • E-mail: bdg03@kielce.uw.gov.pl
  • Telefon: 41 342 18 00

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Siedziba główna Spółki – Biuro Obsługi Klienta, ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce

Klienci Spółki obsługiwani są w Biurze Obsługi Klienta mieszczącym się na parterze siedziby Spółki, do której oprócz schodów prowadzi podjazd przystosowany dla osób niepełnosprawnych i poruszających się na wózku.

Biuro Obsługi Klienta nie posiada barier architektonicznych, a jego jednokondygnacyjna lokalizacja zapewnia łatwy dostęp osobom niepełnosprawnym.

Na tym samym poziomie dostępna jest także toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.

Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Do Biura Obsługi Klienta można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

Nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego

About Author

Leave Comment